رگولاتور گاز

مقالات جدید گازی

رگولاتور گاز

۲۶۵ بازديد
رگولاتور گاز

رگولاتور گاز یا مانومتر گاز : شرکت فاران صنعت توانایی تامین انواع رگولاتور های گازی ( مانومتر های گازی ) از معتبرترین برندهای آمریکائی ، اروپائی و آسیائی از جمله هریس HARRIS ، گلور GLOOR ، ویگور VIGOUR ، درااستار DRASTAR و کسولد KASWELD را دارا می باشد .
رگولاتور گاز ( مانومتر گاز ) وسیله ای است جهت تقلیل فشار سیلندر و یا خطوط انتقال گاز .

- فشار خروجی رگولاتور گاز ( مانومتر گاز ) Outlet Pressure : فشار خروجی رگولاتور را مشتری و کارشناسی که قرار است از رگولاتور استفاده نماید بنا به فلویی ( شدت جریان ) که مورد نیازش می باشد، تعیین می کندکه در این صورت بسته به فشار خروجی از رگولاتور ممکن است رگولاتور یک مرحله ای One Stage مناسب باشد و یا رگولاتور دو مرحله ای Double Stage
- نحوه ی استفاده از رگولاتور گاز ( مانومتر گاز ) : رگولاتورها بنا به نحوه ی استفاده به رگولاتور های خطی یعنی رگولاتور هایی که در مسیرهای لاین کشی و خط کشی شده استفاده می شوند و رگولاتور های سر سیلندری یعنی رگولاتور هایی که مستقیم بر سر سیلندرها تعبیه می شوند تقسیم می گردند
شایان ذکر است شرکت فاران صنعت تامین کننده رگولاتور های درااستار DRASTAR کره جنوبی می باشد که این رگولاتورها ( مانومتر ها ) قابلیت استفاده هم بصورت خطی و هم سر سیلندری را دارند.

ادامه مطلب در :

رگولاتور گاز



- جنس رگولاتور گاز ( مانومتر گاز ) material of Regulator : جنس رگولاتور تحت شعاع نوع گازی است که قرار است از رگولاتور عبور داده شود .

در صورتی که گاز مورد استفاده گازی خورنده باشد می بایست رگولاتور استینلس استیل بکار گرفته شود. برای گاز های غیر خورنده فارغ از آتش زا و بی اثر بودن گاز رگولاتور برنجی و یا برنجی با روکش کروم مناسب می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.